diumenge, 27 d’octubre del 2013

Felicitats Marta :)

Bona tarda a tots i a totes!!

Ahir vam anar a celebrar l'aniversari de la Marta :) una gran amiga!!

Entre tots vam pensar què li podíem regalar... i això de tenir amigues que els hi agraden les manualitats, va molt bé. L'Ingrid i jo vam dir que enlloc de fer-li una postal i firmar tots, perquè no fer-li un mini-àlbum. Tots hi van estar d'acord... així que l' Ingrid i jo vam començar a buscar i buscar tutorials per fer-li alguna cosa...

L'únic inconvenient... que teníem 1 dia i mig per fer-li... i l'scrap... necessita temps... Però som unes 4x4 i vam trobar la solució...

Mirant un tutorial de la pàgina pega papel o tijeras, (la qual us recomano al 100%) vam trobar un senzill tutorial... anomenat "6palabras" (jo l'he modificat una mica)
I el que més em va agradar va ser... tenir temps per poder estrenar la meva guillotina de FISKARS... i em va solucionar molt la vida... com a mínim... no vaig haver d'agafar regle, cúter... La veritat que l'estructura en 10 minuts estava llesta :)

I bé, després de treballar molt i molt... durant un dia i mig... aquest és el resultat... Tot i que al principi, he de ser sincera, pensava que no quedaria tant bé... la veritat és que el resultat va ser genial i preciós... I la gent es va quedar sorpresa i els va agradar moltíssim!! I vaig apropar aquest magnífic món a molta més gent :)

Esperem que us agradi!! què us sembla? jejejeje

 
 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada