dilluns, 11 d’agost del 2014

Davinia :)

Bona tarda,

Avui també us vull ensenyar la targeta que li vam fer a la meva professora de teatre i ara amiga. La classe vam decidir fer-li alguna cosa relacionada amb el seu últim espectacle amb la Charlotte. I jo ja vaig dir que ja feia la postal on tots signaríem. Amb ella la inspiració va venir ràpid. Un corsé amb molt d'estil :) Així que purpurina amunt i purpurina avall ... aquest és el resultat...

Davinia, gràcies per aquest curs, encara que curtet. He après un munt de coses que em serviran molt. I ara em fixo amb coses que abans no em fixava. I sobretot desitjo tenir moltes més nits com la passada (encara que no cal que sigui amb llamps i trons...) Una abraçada grossa grossa!!
 Què us sembla?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada