diumenge, 16 de febrer del 2014

Cumple Mire :)

Bona tarda,

Una de les meves millors amigues, la Mire, que per mi més que una amiga és una germana... de fet la meva sister :) el passat dia 14 de febrer es va fer un anyet més gran :) (ja m'has atrapat jajajaja) I ahir vam anar a celebrar el seu aniversari.
L'Ingrid i jo vam estar pensant què li podríem regalar. I ens vam decidir amb una agulla personalitzada i una targeta on tots els convidats poguéssim firmar.
I aquest és el resultat.

Sé que l'agulla li va fer molta gràcia i anava dient, sóc jo :)) jajajajaja... i la targeta també va agradar perquè és molt original la manera de plegar-se :)

Ens alegrem molt que t'hagi agradat :)

Buenas tardes,

Una de mis mejores amigas, la Mire, que para mi más que una amiga es una hermana... de hecho es mi sister :) el pasado 14 de febrero se hizo un año más grande :) ( ya me has atrapado jajajaja) y ayer fuimos a celebrar su cumpleaños.
Ingrid y yo estuvimos pensando qué le podíamos regalar. Y nos decidimos por un broche personalizado y una tarjeta donde todos los invitados pudiéramos firmar.
Y este es el resultado...

Sé que el broche le hizo mucha gracia e iba diciendo, soy yo :) ajajajaja... y la tarjeta también gustó por su original manera de plegarse.

Nos alegramos mucho que te haya gustado :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada