diumenge, 16 de febrer del 2014

Unos reyes muy especiales :) Uns reis molt especials!! :)

Buenas tardes,

Para reyes siempre pido permiso a los reyes para que puedan regalar a mi familia cosas hechas a mano  por mi... Ellos siempre me dejan, así de esa manera les quito un poco de trabajo...

Este año decidí hacer unos marcos de fotos con scrap para toda mi familia. :) Y este es el resultado... y en cada foto, una frase que me inspirará en cada uno de ellos :)

¿Qué os parece?

Bona tarda,

Per reis, sempre demano permís per què em deixin regalar a la meva família coses fetes a mà per mi... Ells sempre em deixen, i així d'aquesta manera els trec una mica de feina.

Aquest any em vaig decidir per fer marcs de fotos amb scrap... I aquest és el resultat... A cada foto vaig posar una frase que m'inspiressin cada un d'ells.. :)

Què us sembla?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada