diumenge, 16 de febrer del 2014

Kirsten :)

Bona tarda,

Una bona amiga i una gran professional de la fotografia, el passat 19 de gener va ser el seu aniversari, i em va convidar anar a la seva festa. La veritat que m'ho vaig passar d'allò més bé... i vaig conèixer a gent molt maca.

Vaig estar pensant què li podia regalar. I després de molt pensar, vaig decidir fer-li un bloc de notes, perquè ella pugui apuntar tot allò que li interessi i necessiti, tant per la seva vida professional com per la seva vida quotidiana. :)

Aquest és el resultat... Vaig treure idees de Pega papel o tijeras (amb el cosit japonès) i després gràcies als grups de facebook (sorry, no recordo qui va ser...), algú va penjar les fulles de les gorjuus, jo vaig ampliar-les fins a tenir el nombre de nines que volia. I tot junt, és aquest resultat...
El cosit no està gairebé... perquè era la primera vegada que ho feia, i en el moment de fer els forats se'm van moure... vaig tenir una mica de xou... però bé, tampoc està tan malament...


Buenas tardes,

Una buena amiga y gran profesional de la fotografía, el pasado 19 de enero fue su cumpleaños. y me invitó a su fiesta. La verdad me lo pasé muy bien y conocí a gente muy maja.

Estuve pensando qué le podía regalar. Y después de mucho pensar, me decidí para hacerle el bloc de notas, para que ella pueda apuntar todo aquello que le interese y necesite, tanto de su vida profesional como de su vida cotidiana.

Este es el resultado... Saqué las ideas del blog Pega papel o tijeras (con el cosido japonés) y después gracias a los grupos de Facebook (sorry, no recuerdo quien fue) alguien colgó las hojas de las gorjuuss, y yo las fui ampliando hasta tener el nombre de muñecas que quería. Y todo junto, este es el resultado... El cosido no está muy bien... porqué era la primera vez que lo hacia, y en el momento de hacer los agujeros se me movió... y tuve un poco de xou... pero bien, tampoco está tan mal...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada